| STARTSIDA |         YOUTUBE     TWITTER     ASK     FACEBOOK     BLOGLOVIN    

Utvilad - önsketänkande

DATUM: 2013-09-10 TID: 12:20:29 KATEGORI: Random
Jag somnade på en gång när jag la mig igår. Tror knappt jag minns att jag skrev inlägget haha. Läskigt va? Hur skönt som helst iallafall och nu är jag pigg och utvilad (nej, det är jag inte... Det var bara önsketänkande!). Jag vaknade ett par gånger av att jag var sjukt täppt i näsan. Jag brukar inte vakna av det, tror jag är så van att jag bara tar näsdroppar i sömnen. Har dom ju ändå under kudden. Men i natt vaknade jag flera gånger. Kände mig förkyld när jag gick och la mig, kanske därför. Nu känner jag mig mindre förkyld iallafall vilket är skönt som fan!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0