| STARTSIDA |         YOUTUBE     TWITTER     ASK     FACEBOOK     BLOGLOVIN    

God frukost

DATUM: 2013-09-07 TID: 10:51:00 KATEGORI: matärgott

Jag vaknade för typ 30min sen kanske. Har varit vaken lite till och från hela morgonen/förmiddagen. Läget idag är segt som attan. Verkligen sjukt segt. Jag har inte sovit speciellt bra och ja.. Så är det. Men jag ska strax iväg och träffa mamma. Vi ska till Ikea och lite sånt + kika på tapeter åt henne. Sen ska vi hem till Bettis och träffa hennes kattunge Xanthos. Det ska bli grymt kul! Längesen jag träffade Bettis också så det blir kul!

Jag köpte ju med Cupido hem igår till middag, men jag orkade inte ens äta hälften haha. Så jag åt resten till frukost nyss. Det är så gått med "dagen-efter-sallad". Lite snuskigt kanske men då har den stått och kletat ihop sig med såsen och allt. MUMS. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0