| STARTSIDA |         YOUTUBE     TWITTER     ASK     FACEBOOK     BLOGLOVIN    

Fisk och potät

DATUM: 2013-09-09 TID: 19:44:51 KATEGORI: Random
Jag har precis avnjutit en supergod middag. Det blev fisk och potatis, himla gott! Remuladsåsen får man absolut inte glömma heller. Det blev ingen träning för mig idag föresten. Jag har verkligen ingen ork. Tyvärr alltså. Får försöka tagga om till på onsdag istället! Jag har för ont i huvudet och mår inte på topp tyvärr. Jag så var så sugen på att skaka fläsk. Men men. Så blir det ibland! 
 
Bild på mig för ett par år sen.
 

Kommentarer
Postat av: Ljungdahlskan

Hur seg och omotiverad man än är innan ett träninspass så är känslan ännu bättre efteråt. Ibland får man skita i och känna efter och bara köra. Annars finns det alltid tusen anledningar att slippa träning.

Svar: Jag vet att jag tyvärr inte är så duktig... :( men när man har sådär otroligt ont i kroppen är det rätt svårt... faktiskt!
Molly Bergström

2013-09-09 @ 19:47:31
URL: http://ljungdahlskan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0