| STARTSIDA |         YOUTUBE     TWITTER     ASK     FACEBOOK     BLOGLOVIN    

Tandvärk igen

DATUM: 2013-10-22 TID: 14:34:49 KATEGORI: Random
Jag har sovit så fruktansvärt dåligt i natt. Pinsamt dåligt. Somnade när det började bli ljust ute och vaknade säkert en gång i timmen. Jag vaknade på riktigt strax efter 12 av att jag hade ont i tanden IGEN!! Men nu är det en annan slags smärta. Jag kan ändå dricka och det är ju bra. 

Tog ut hunden nyss så han fick kissa och bajsa och nu ligger jag i sängen igen. Har ingen ork att gå upp och göra något. Känner mig rätt sänkt. Så det blir ännu en till seg-dag för mig. Men jag har ändå inget planerat så det gör ju inte så mycket då. 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0