| STARTSIDA |         YOUTUBE     TWITTER     ASK     FACEBOOK     BLOGLOVIN    

Mår illa :(

DATUM: 2013-10-12 TID: 04:35:23 KATEGORI: Ångest
Neeeeej fan jävla skit!! Jag skrev ett sjukt långt inlägg nyss och skulle bara hämta en bild och då försvann allt. Fan alltså. Inte för att det var något intressant, men ändå. 

Anledningen till att jag är vaken är för att jag inte kan sova! Nehääää...! Nej men jag mår illa. Otippat va? Jag har haft det lite struligt i kaggen hela dagen faktiskt. Så som den brukar kunna vara ibland. Jag fick i mig tacos till middag men jag hade inget sug alls för chips. Ni som känner mig vet att jag i princip skulle kunna leva på chips. Men näe... Jag åt inte alls speciellt mycket. Det är iofs rätt bra haha, men då är något fel. Äter jag inte chips är jag sjuk (typ). Men jaaa... Så är det. 

Imorgon (eller idag för att vara exakt) har jag inga planer alls. Kanske ska hem till min mammas barndomsvän på fika på eftermiddagen, får se om jag orkar. Hoppas jag gör det. Hon är så gullig och det är alltid trevligt och kul att träffa henne! 

Nu ska jag försöka sussa lite.
Godnatt!




Kommentarer
Postat av: Jennah

Nej vad jobbigt! Har inte varit med om samma, men har nyss upptäckt att the sims 3 inte riktigt vill fungera efter att ha suttit och installerat 11 expansioner, vilket också är lite lagom kul... Krya på dig!

Svar: Åh vad segt haha :( hoppas det läser sig! Tack sötis :)
Molly Bergström

2013-10-12 @ 12:59:39
URL: http://kulturjennah.blogg.se
Postat av: Vendela carlsson

usch vad jobbig för dig, hatar verkligen när allt försvinner när man har skrivit något :(<3 men de blir oftast bättre när man skriver om allt man har skrivit innan :)

Svar: Haha aa ellerhur, det händer alltid för mig :P är så korkad att jag glömmer kopiera också xD
Molly Bergström

2013-10-12 @ 15:40:43
URL: http://vellistherose.blogg.se
Postat av: Alice

Så jobbigt att inte kunna sova! :(

2013-10-15 @ 20:39:40
URL: http://createdbyalice.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0