| STARTSIDA |         YOUTUBE     TWITTER     ASK     FACEBOOK     BLOGLOVIN    

Lite ångest sådär

DATUM: 2013-10-05 TID: 03:47:48 KATEGORI: Ångest
Vi har precis kollat två avsnitt PLL och nu sitter jag här i sängen och har ont i magen och fetaste ångesten. Fan vad jag hatar mig själv just nu. Jag fattar inte hur jag kan vara så dum. Jag vill ju ha en slimmad kropp. Jag vill ju vara sund och hälsosam. Men ändå gör jag tvärt emot. Som idag. Nuggets och cheeseburgare till lunch/middag och massa chips och pepsi på kvällen. Inte undra på att jag har ont i magen. Inte undra på att jag är så fet som jag är. Men det är något i mig som inte verkar vilja förstå det. Och jag blir galen. Mitt liv är ett stort skämt när det gäller mat. Jag erkänner - jag kan inte tänka helt klart. Fan mig själv. Jag ver att jag bara har mig själv att skylla på. Självklart är det ju bara mitt fel. Men jag orkar inte. 

Dock är det inte vanlig magvärk jag har nu. Det är liksom till vänster om naveln. Det gör sjukt ont. Hade det vart på höger sida hade jag trott att det var blindtarmen. Men ja... Nu är det ju på vänster som sagt. Alltså, jag hatar det här med mig själv. Att jag ska bli så orolig och uppstressad för minsta lilla grej. Det är så himla typiskt mig. 

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

Jag har fått brev från psykologen förresten. På min nya vårdcentral. Det känns sjukt bra. Dock ringde hon mig för några dagar sen för att se om jag hade tid att komma på en tidigare avbokad tid. Men eftersom det var typ kl 8 på morgonen tackade jag nej och förklarade som det var, att jag har svårt att ta mig iväg tidigt på morgonen. Hon sa att hon förstod och att jag får en tid hemskickad. Det konstiga är att jag fick en tid, också på förmiddagen. Suck suck suck. Men jag får försöka göra mitt bästa och sen förklara för henne när jag är där hur det är. Hon kanske inte förstod riktigt i telefonen. Det känns iallafall bra och hon lät trevlig när jag pratade med henne. Så det blir nog fint det. 

Sorry att det bara blir ett tomt klagoinlägg men det blir så ibland. Speciellt på nätterna när jag inte kan sova. Tror inte att jag får ta sömnmedicin i natt eftersom jag tagit lugnande tidigare. Så jag skippar det idag. Jag är inte så speciellt trött heller. Sov ju liksom på dagen. Så typiskt. Aja, ska kika lite på Cartoon Network :) godnatt på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0