| STARTSIDA |         YOUTUBE     TWITTER     ASK     FACEBOOK     BLOGLOVIN    

Klarvaken

DATUM: 2013-10-22 TID: 03:23:17 KATEGORI: Random
Jag är pigg som en mört. Kan absolut inte sova. Snacka om att jag har vänt på dygnet. Måste försöka vända tillbaka det på något sätt. Egentligen hade jag tid hos psykologen idag, men jag är så seg efter en veckas förbannad jäkla tandvärk att jag bytte tid. Imorgon ska jag hur som helst försöka piggna på mig och kanske ställa mig på crosstrainern. På torsdag är det tantgympa som gäller :). 

Nu ska jag försöka sussa. Tänkte bara visa min smaskiga lyxmåltid. Jag åt kyckling och currypasta. Sjukt gott var det. Dock ser det lite osmakligt ut... 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0