| STARTSIDA |         YOUTUBE     TWITTER     ASK     FACEBOOK     BLOGLOVIN    

Jag är så duktig!

DATUM: 2013-10-03 TID: 22:49:00 KATEGORI: Träning / Viktnedgång
Åh vad jag känner mig duktig. Jag har varit smått seg hela dagen, men nu tog jag tag i det och ställde mig faktiskt på crosstrainern. Lyssnade en podcast medans jag tränade så jag glömde verkligen helt bort tiden. Ett hett tips för att få tiden att gå lite fortare när man tränar. Den brukar ju annars envisas med att vara lite segare. Detta är mitt rekord på crossen också. Så jag är verkligen supernöjd över mig sjäkv. Nu vet jag att jag börjar få upp konditionen. ÄNTLIGEN kanske det börjar hända något... Vem vet.

Sämsta bilderna under haha, men skitsamma^^

Kommentarer
Postat av: Jessica

Shit, du ska känna dig jävligt stolt! förlåt för mitt språk ^^ men gud vad duktig du är! jag har tränat ett tag nu men orkar ändå bara max 15 min på en crosstrainer :O you go girl :)

Svar: TACK :D Det värmer oerhört mycket ska du veta <3
Molly Bergström

2013-10-04 @ 23:09:15
URL: http://hellocosplay.webblogg.se
Postat av: Andrea

Härligt att träna! Heja dig! :)

Svar: Tack :)
Molly Bergström

2013-10-05 @ 16:49:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0