| STARTSIDA |         YOUTUBE     TWITTER     ASK     FACEBOOK     BLOGLOVIN    

Sov så gott

DATUM: 2013-06-17 TID: 23:41:43 KATEGORI: Random

Nu blir det godnatt för min del. Jag tog sömnis vid 19.30 ungefär så jag håller på att somna nu. Hoppas jag kommer upp imorgon bara. Men det lär jag ju göra. Nu ikväll har jag inte gjort något alls. Åt hemgjorda köttbullar till middag och lite cashewnötter till kvällsmål. Ibland är det skönt att bo granne med Ica.

Hoppas allt är bra med er alla!
Godnatt


Kommentarer
Postat av: SPLINKY - FOTO | CHEER | VARDAG

sv: Just nu svarar jag på kommentarer och kikar med min kille, du själv? :)

Svar: Mys :D jag kollar på VPD xD läget?
Molly Bergström

2013-06-17 @ 23:46:53
URL: http://splinky.blogg.se
Postat av: Cajsa Lindahl

jag fick en timmas sömn innan jag klev upp i morse...det va sjukt segt.

Svar: Åh men stackare, gud så jobbigt :/ hur mår du nu?
Molly Bergström

2013-06-17 @ 23:52:53
URL: http://cjssong.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0