| STARTSIDA |         YOUTUBE     TWITTER     ASK     FACEBOOK     BLOGLOVIN    

Röklukt i Uppsala

DATUM: 2013-06-29 TID: 04:36:01 KATEGORI: Random

Jag kan inte sova. Ovanligt va? Om man kollar bland mina senaste inlägg så har jag varit vaken sent varje jäkla kväll nu... Jag måste börja ta sömnmedicinen i tid, så jag kommer i säng i tid. Ska börja på tisdag.

Nu ikväll/natt så skulle jag och älskling kolla film men den var totalt värdelös. B-film som bara var sjukt skum. Så vi bytte runt lite. Men vi hann inte kolla så länge innan vi kände en röklukt som bra blev starkare och starkare. Det kom som en chock och fyllde hela rummet. Det var så himla märkligt. Vi gick ut på baksidan för att kika men vi såg inget. Inte på framsidan heller. Bara att det luktade otroligt starkt. Kanske har någon tänt på en bil i närheten eller något lilnande. Vi var tvungen att stänga fönsterna för att det inte skulle komma in mer lukt. Nu har vi båda sjukt ont i huvudet.
Jag med mina nojjor tror att det är någon gas-läcka eller liknande och att vi kommer dö haha. Nej, men jag kan inte låta bli att tänka så iallafall. Nu luktar det lite mindre så jag öppnade fönsterna igen. Är helt tung i huvudet av den jäkla röken... Inte hittar jag något på UNTs sida heller. Dom brukar annars vara bra på att uppdatera om det hänt något. Men inget än så länge. Bra eller dåligt?

Åhh kan jag inte få bli trött? Jag borde väl lägga mig ner och blunda för att iallafall försöka somna men det känns hopplöst. Jag kommer inte somna och isåfall kommer jag ligga och vrida på mig tills jag får panik. Så idag blir det nog att somna sittandes.

Planerna för idag är att iallafall göra klart hagen. Det blir bara jag som kommer fixa, men det gör inte så mycket eftersom det är rätt enkelt och inte så mycket kvar. Det blir nog riktigt bra när det är klart. Shettis-säkert iallafall ;) Gud så jag längtar efter henne, fina fina lilla Catja! Det ska bli så kul!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0