| STARTSIDA |         YOUTUBE     TWITTER     ASK     FACEBOOK     BLOGLOVIN    

Nästan klara

DATUM: 2013-06-27 TID: 03:04:56 KATEGORI: Random

Idag har jag sovit och sovit och sovit. Dom här dagarna när vi har jobbat i hagen har varit enormt krävande. Jag har blivit helt slut. Både fysiskt och psykiskt. Och det är positivt för jag har mått väldigt bra också - även fast det har varit förbannat jobbigt då och då. Så jag sover som en stock faktiskt. Dock måste jag börja lägga mig tidigare om jag ska orka upp, för det är inte okej så som det är nu. Men det blir nog bra.

Idag har jag som sagt sovit men förutom det så fixade vi hagen också. Det var jag, A och K. Och det gick så mycket bättre idag. Dom hade gjort lite imorse också och faktiskt kommit jätte långt. Så det var bara att fortsätta. Vi är i princip klara nu. Det tog slut med tråd så vi har kanske 20-30 meter kvar bara. Så typiskt haha. Men det är lättfixat. Sen är allt helt klart och herregud vad jag längtar, det ska bli så kul att få hem henne. Finaste Katja!

Justja, jag har gjort två uppgifter klara också och skickat in dom. Det känns sjukt nice att det är klart. Inte mycket kvar och sen är det prov :) men det kommer jag nog klara.

Nu ska jag försöka sussa. Godnatt


Kommentarer
Postat av: Matilda Johansson

Svar: Svarar på lite kommentarer, sj?

Söt du är :)

Svar: Okej :) jag med just nu heheaww... tack (A) :D
Molly Bergström

2013-07-01 @ 10:45:57
URL: http://enmatilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0