| STARTSIDA |         YOUTUBE     TWITTER     ASK     FACEBOOK     BLOGLOVIN    

Magknip

DATUM: 2013-06-21 TID: 01:51:45 KATEGORI: Random

Idag har jag varit nere på stan och träffat mamma. Det var super mysigt. Dock var bussresan allt annat än kul. Fan vad arg jag var haha. Först gick jag ut till 20an som går precis utanför huset. Men självklart skulle busschauffören köra fel så jag fick inte åka med. Eller alltså han körde en annan väg som dom bara kör på helgerna. Men det är ju inte helg idag. Så det var drygt som fan.

Gick till en annan buss och där stod det att den skulle komma efter typ 3-4 minuter. Ja jo, den kom efter lite fler minuter. Väl på bussen fick jag en nysattack. Sen var det en jäkla unge som satt och skrek. Han vägrade åka till fyrishov och bada... Och jäklar vad han skrek. Trotsig som fan. Så jag vred upp musiken och försökte att inte lyssna på ungen. Fast det skar igenom.

På stan träffade jag som sagt mamma. Vi möttes vid bussen och sen gick vi till Landings och fikade. Super mysigt sol alltid. Sen köpte jag med mig mat hem. Så när jag kom hem åt vi och kikade ett avsnitt House. Sen började min mage krångla. Jag har haft massa magknip hela dagen och kvällen. Sprungit på toa ett par gånger. Nu känns det iofs bättre, men det var så jobbigt. Blä.

Annars är allt fint med mig. Jag tog en Lergigan när jag mådde illa (den medicinen jag sover på..) typ vid 17 tiden och även fast jag bara tog en så är jag dunder trött nu. Hade jag tagit 2 hade jag somnat vid 22 typ. Så nu ska jag försöka lägga mig ner och somna. Imorgon är det midsommarafton!! Godnattis


Kommentarer
Postat av: Cajsa Lindahl

Glad midsommar sötnos! Några speciella planer för dagen? Eller ska du bara ta det lugnt? :)

2013-06-21 @ 11:45:20
URL: http://cjssong.blogg.se/
Postat av: Faarahs

fin blogg!<3

Svar: Åh tack :D
Molly Bergström

2013-06-21 @ 14:35:01
URL: http://faarahs.blogg.se
Postat av: Sarah Persson

Vad gott med en fikastund!

Svar: Hehe aa :)
Molly Bergström

2013-06-22 @ 17:48:14
URL: http://justmesarah.blogg.se/
Postat av: josefin ♥♥

sv; Jo det är bara bra med mig, sj? :)

Svar: nice :) jorå! Görs?
Molly Bergström

2013-06-22 @ 18:55:56
URL: http://tussex.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0