| STARTSIDA |         YOUTUBE     TWITTER     ASK     FACEBOOK     BLOGLOVIN    

Jag klarade det!

DATUM: 2013-06-19 TID: 04:10:25 KATEGORI: Random

Jag klarade det den här gången också. Att köra 30min alltså. Och jäklar vad grym jag känner mig. Ni anar inte hur sjukt jävla stolt jag var över mig själv när jag klev av från crosstrainern. Åhh, den känslan är obeskrivlig. Det vart lite drygt 9km och det är jag också grymt nöjd över. Hur bra som helst. Och sen när jag kört klart vart det 100 pump med gummibandet. Eller minst 100 st iallafall. Jag tappade räkningen ;).

Tyvärr tog jag ingen sömnmedicin i natt. Och någon anledning till det finns typ inte.. Jag orkar helt enkelt inte bli så himla seg dagen efter. Fast jag måste ju typ ta imorgon för att komma i säng i hyfsad tid - det blir Stockholm på torsdag istället. Men samtidigt vill jag inte ta sömnis pga att jag bli så seg och trött. Blir som en zombie. Men iallafall.. Jag är inte sovtrött nu även fast jag borde sova. Ska försöka lägga mig ner och blunda. Men som sagt, det lär ta ett tag.


Kommentarer
Postat av: Cajsa Lindahl

god morgon sötnos! hur är läget med dig idag?

Svar: Morrn :) det är toppen idag, hur är det med dig? :)
Molly Bergström

2013-06-19 @ 11:38:29
URL: http://cjssong.blogg.se/
Postat av: Sanna Svedin

Sv: Med mig är det bara bra, hur är det själv?:)

Svar: Härligt :D det är asbra :D vad gör du?
Molly Bergström

2013-06-19 @ 14:22:24
URL: http://sannasvedin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0