| STARTSIDA |         YOUTUBE     TWITTER     ASK     FACEBOOK     BLOGLOVIN    

Babbel babbel

DATUM: 2013-06-28 TID: 03:20:44 KATEGORI: Random

Fan vad jag har ont i magen... Det har gjort ont sen igår. Men det är ingen vanlig magvärk heller utan det är liksom under naveln, typ någonstans där. Jag vet inte vad som sitter där innanför men ont gör det. Speciellt om jag går på toa haha.

Inte kan jag sova heller. Men jag tog sömnis för någon timme sen så jag lär somna om inte allt för länge. Glömde helt att ta den på kvällen och jag var väl dum som tog den för ett tag sen. Men vad gör man... Gjort är gjort och jag lär va seg imorgon. Men så får det bli. Jag vill kunna somna utan illamående och magont och det kommer nog försvinna. Eller inte helt kanske, men iallafall dämpas lite.

Jag skrev förresten ett inlägg nyss men allt försvann.
Jäkla dumma app, den gör så ibland. Sjukt irriterande.

Annars idag har jag väl inte gjort något speciellt eller något som är värt att berätta. Mina dagar ser ju ungefär likadana ut och än så länge är det lugnt. På måndag däremot kommer jag nog få massa mer att skriva om. Då kommer nämligen min och K's nya häst. Vi ska åka och hämta henne på måndag och herregud vad jag längtar. Hon är ju helt bedårande och det ska bli så kuuuul att få hem henne :D finaste Katja.

Näe nu ska jag försöka sova, eller iallafall lägga mig och läsa lite.
God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0