| STARTSIDA |         YOUTUBE     TWITTER     ASK     FACEBOOK     BLOGLOVIN    

Tröttare än tröttast

DATUM: 2013-08-28 TID: 16:13:38 KATEGORI: Random

Jag är helt sjukt seg idag. Fattar inte. Tog sömnis igår som jag för visso blir zombie av, men ja. Tog den så pass tidigt att jag inte brukar bli SÅ seg, bara lite. Så jag har inte gjort ett skit idag. Vaknade för kanske en timme sen då jag gick upp. Har sovit och sovit och inte haft någon energi. Orkade knappt gå på toa. Då är det illa.
Läget är väl sådär med mig. Jag är ju seg så jag har lite ont i huvudet. Det bästa är träningsvärken i magen. Jag älskar det! Av träningsvärk får jag en kick. Låter kanske skumt men jag blir ännu mer taggad på att träna när jag vet att jag tagit ut mig och jobbat hårt. Så imorgon är det dags igen. Egentligen är det ett pass idag också, men jag vet inte om jag skulle orka köra två dagar i rad. Dessutom är det ett 1,5h pass. Ska skulle nog antagligen dö lite då. Så det passet hoppar jag på sen när jag fått mer energi.

Så idag har jag inga planer alls. Ta det lugnt och typ lägga mig tidigt ikväll. Det vore skönt. Spela lite och så bara. Kanske gå och pussa lite på hästarna sen och kika vattnet. Det är väl typ det jag orkar göra innan jag faller ihop av trötthet.


Kommentarer
Postat av: Julia Svensson

Hej på dig! Allt bra idag sötnos?

2013-08-29 @ 20:56:34
URL: http://juliiasvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0