| STARTSIDA |         YOUTUBE     TWITTER     ASK     FACEBOOK     BLOGLOVIN    

Mår pyton

DATUM: 2013-08-11 TID: 03:40:36 KATEGORI: Random

Jag har inte mått bra alls dom senaste dagarna. Tröttheten har varit extrem och min yrsel helt katastrofal. Jag har därför inte haft någon ork att skriva och uppdatera bloggen så som jag borde. Jag mår inte så mycket bättre nu men ligger ner och skriver från telefonen.

I fredags skulle jag egentligen åkt ner och skrivit prov, men ja. Jag kunde knappt resa mig. Jag var extremt yr och magen var inte pålitlig för fem öre. Så det kändes inte speciellt bra om jag skulle åka ner på stan i det läget. Tyvärr kom ångesten på en gång eftersom jag åter igen inte gjorde provet. Jag är värdelös, sämst, dålig, inte bra, misslyckad osv osv osv. Men jag har en plan!

Jag har listat mig på en ny vårdcentral. Har tidigare gått på en av stans största (?) vårdcentraler men jag känner att jag inte riktigt har hittat rätt där. Så nu ska jag prova en helt ny. Den är faktiskt nyöppnad till och med. Så jag hoppas att den är bra. Ska in och boka tid imorgon. Tur att man kan göra det via "Mina Vårdkontakter" för jag hatar att ringa.
Så vi får väl se om det blir någon förbättring när jag börjar där. Hoppas också att dom har bra läkare osv.

Min tanke är att börja om från början helt. Gå igenom noga vad som är fel. Ta alla nödvändiga prover och gå till botten med varför jag inte svarar på mina Levaxin som jag borde. Sen har jag några knölar jag vill ta bort också men det är inte lika viktigt som mitt mående. Det vill jag få hjälp med allra först. Sen, förhoppningsvis, så kanske dom kan hjälpa mig att skynda på ADD utredningen.

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

Idag har jag inte gjort speciellt mkt. Mått dåligt (men bättre än igår) så jag har inte orkat göra mer än gå till Ica och tillbaka. Till middag åt jag bara två mackor och vatten. På kvällen provade jag att baka churros. Det är så sjukt gott. Det smakade precis som köpta churros så dom vart lyckade. Dock är det lite läskigt att fritera men det gick bra. Imorgon tänkte jag lägga upp bilder och recept på hur jag gjorde.


Kommentarer
Postat av: Sanna Svedin

Åh det där lät inte kul..
Hoppas den nya vårdcentralen funkar bättre!

2013-08-11 @ 19:59:50
URL: http://sannasvedin.se
Postat av: jessica

tackar! :) min lilla Oskar är faktiskt en vanlig huskatt, det är otroligt många som frågar vad han är för ras eller om han är en siames :)

2013-08-12 @ 14:58:59
URL: http://jessicahagstrom.blogg.se
Postat av: Julia Svensson

Hej sötis!♥ Vad häder idag då?♥

2013-08-12 @ 15:39:35
URL: http://juliiasvensson.blogg.se/
Postat av: Ebba Green

Säljer min älskade skinnjacka från ONLY, gå in på bloggen och kolla och lämna en kommentar om ni är intresserade!! :) Kramen!

2013-08-14 @ 11:53:16
URL: http://ebbagreen.blogg.se
Postat av: FrökenTV, bloggen om tv och film

jag gjorde utredning när jag var 18 men hade verkligen ingen kemi med hon som testade mig vilket resulterade till att jag inte fick någon diagnos utan bara att jag hade delar av det eller något.. Även fast jag verkligen tror att jag har det :/

2013-08-14 @ 20:20:12
URL: http://efji.blogg.se/
Postat av: Sara - Hold on be strong

Hoppas du mår bättre snart <3
sv: tack så mycket :D
kram

2013-08-15 @ 14:02:39
URL: http://saraleasofia.blogg.se
Postat av: Julia Svensson

Några planer för helgen sötis?♥

2013-08-15 @ 18:19:32
URL: http://juliiasvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0