| STARTSIDA |         YOUTUBE     TWITTER     ASK     FACEBOOK     BLOGLOVIN    

Mår illa - kan ej sova

DATUM: 2013-08-16 TID: 02:50:41 KATEGORI: Random

Efter ett tappert försök att sova så ger jag upp. Jag skippade sömnmedicinen idag för att orka upp imorgon. Men jag vet inte om det är någon större idé att vara utan eftersom jag istället inte kommer somna alls. Jag vet inte vad som är bäst? Ta sömnmedicin, somna på en gång men vara seg dagen efter eller skippa sömnmedicin och inte kunna somna, vara vaken med illamående och må allmänt stört. Vad väljer man? Resultatet på dagen är väl ungefär lika. Det beror helt på från dag till dag.

Annars är läget stabilt med mig. Iallafall psykiskt. Jag jobbar för fullt med en ny bloggdesign som jag hoppas få klar inom inte allt för lång tid. Det är bland annat därför jag inte har skrivit så mkt. Näe det här är ohållbart. Jag oooorkar inte må så här sjukt segt! Bwah. Det värker i kroppen också. Mest i benen. Fan alltså.. Jag hoppas på att få en läkartid snart så att jag kan få hjälp med mina jäkla problem.

Näe jag ska väl försöka sussa igen kanske. Får helt ärligt se om jag orkar röra mig imorgon. Jag hade tänkt åka ut och rida Arnar igen nämligen. Men mår jag så här så kommer inte min kropp orka. Men ja.. Får se som sagt. Jag vill ju så gärna så jag kanske orkar :) hoppas!


Kommentarer
Postat av: emma

Hej. Just nu så har jag en liten tävling där vinnaren kommer att synas på min blogg en vecka. Vill du vara med så klicka på länken
http://fames.se/mylife13/veckans-blogg-2/

ha en underbar fredag.
Emma

2013-08-16 @ 14:50:08
URL: http://fames.se/mylife13/
Postat av: Johanna

Söta du :)

2013-08-16 @ 19:20:08
URL: http://nnnaa.blogg.se/
Postat av: FrökenTV, bloggen om tv och film

Går det inte att byta sömn medecin? Alla gör ju inte att man blir hängig dagen efter :/

2013-08-17 @ 15:44:23
URL: http://efji.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0