| STARTSIDA |         YOUTUBE     TWITTER     ASK     FACEBOOK     BLOGLOVIN    

Längesen nu

DATUM: 2013-08-24 TID: 10:35:49 KATEGORI: Random

Oj... Det var över en vecka sen jag skrev. Jäklar! Och läget är väl som det brukar. Jag vaknade upp illamående och är sjukt seg (som vanligt). Idag är det ponnyridning som gäller så det är bara att tagga till. Tog en tablett för illamåendet nyss så får vi se om det går över snart.

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

Igår var jag och hjärtat på bio. Vi såg "the mortal instruments, stad av skuggor". Och det var nog en av dom bästa filmerna jag någonsin sett. Sjukt bra! Sen älskar jag ju den typen av filmer också. Så den rekommenderar jag verkligen. SE DEN!! Vi gick på den tidiga bion som började vid 15.10. Himla skönt enligt oss, då försvinner inte hela kvällen. Filmen var typ 2h 10min lång.

Annars tror jag inte att det har hänt så speciellt mkt. Jag har inte mått så bra den senaste tiden, det är därför jag inte har orkat skriva något. Men förhoppningsvis blir det förbättring snart. Jooo jag har fått en läkartid på den nya vårdcentralen vilket känns sjukt skönt. Nä nu somnar jag om ett tag innan det är dags för work!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0