| STARTSIDA |         YOUTUBE     TWITTER     ASK     FACEBOOK     BLOGLOVIN    

En söndag i stallet

DATUM: 2013-08-27 TID: 00:08:59 KATEGORI: Random

Natten till igår, söndag, drömde jag världens mest vidriga mardröm!! Skulle inte ens önska min värsta fiende (nu har jag iofs ingen fiende, men ändå) att vara med om det jag drömde. Nu kommer jag inte ihåg detaljerat, men det handlade om att jag var tvungen att vara i ett rum fullt med folk som var magsjuka. Några spydde framför mig och jag var tvungen att använda samma toalett som alla sjuka. Det var så hemskt. Och drömmen kändes så himla verklig. Nej fy det var fruktansvärt. Jag minns att jag var orolig i typ flera dagar efteråt för att inte själv ha blivit smittad. Men jag lyckades *peppar peppar* hålla mig frisk. Så jag har haft den drömmen i huvudet under hela dagen vilket har varit väldigt jobbigt till och från.

Annars idag har jag hängt i stallet från 12.30-19.00 typ. Supermysig dag! Jag hade ju ponnyridning först tillsammans med Katarina och Filippa. Sen städade vi hela övre delen av stallet. Skurade boxar och gjorde det fint. Det är ju ändå dags att börja stalla in snart. En vecka kvar. Så det gjorde vi. Sen var det stallmöte på kvällen. Också trevligt som vanligt. Alla är så goa :).

Nu mår jag illa - det är därför jag är vaken. Jag har ångest och glimtar från drömmen kommer då och då. Det funkar att skriva så att jag låter hjärnan fokusera på annat. Men så fort jag liksom pausar eller något så kommer drömmen tillbaka. Urk!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0