| STARTSIDA |         YOUTUBE     TWITTER     ASK     FACEBOOK     BLOGLOVIN    

En fredag

DATUM: 2013-08-31 TID: 01:04:03 KATEGORI: Random

När jag skulle sova i natt höll jag på att frysa ihjäl, bokstavligt talat. Det var helt sjukt kallt. Så jag hämtade en filt + mitt härliga duntäcke och efter ett par huttrande timmar så kunde jag somna. Fan så kallt det var!! Frös till och med när jag vaknade. Men jag var genomblöt av svett. Hatar när det blir så. Fryser så mycket fast det fullkomligen rinner svett... Blä!

Jag skulle ju träffa mamma på stan idag för att fixa lite ärenden. Så jag duschade och fixade mig. Sen tog jag bussen ner på stan. Jag lämnade tillbaka ett par byxor, var till banken och kollade läkartid. Sen gick vi och fikade. Supermysigt. Det vart på Storken. Sjukt längesen jag var där. Det var mitt stammis-ställe förut.

Sen köpte jag med mat hem. Och hemma har jag inte gjort så speciellt mycket. Det har varit en skön fredag, helt perfekt! Nu är det bara att försöka ladda batterierna för att orka med ponnyridning imorgon. Det är sista helgen så jag hoppas det kommer många ungar imorgon och på söndag. Jag har massa saker att göra imorgon i stallet dessutom så jag lär bli där ett par timmar. Mocka hage och så kommer det hö så jag ska hjälpa till att stapla upp allt på höskullen. Dock är jag nog inte till så jättemycket hjälp, kanske mest ivägen. Jag orkar inte lyfta så tungt. Men ja, vi får se hur det går. Jag måste först och främst sova...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0