| STARTSIDA |         YOUTUBE     TWITTER     ASK     FACEBOOK     BLOGLOVIN    

Arnar frá Vatnsleysu

DATUM: 2013-08-15 TID: 19:56:00 KATEGORI: Djur - hästar
Tro det eller ej, men idag har jag faktiskt varit iväg och provridit en häst. Jag har inte velat säga något eftersom jag inte visste hur det skulle gå. Det var ju trots allt sjukt längesen jag red nu (ett par veckor) så jag kände mig lite ringrostig. Hur som helst. Jag och min fina vän Lisa åkte iväg hem till Felicia och Sanna som bor några mil här ifrån. Jag provred en av deras hästar, Arnar frá Vatnsleysu, som jag troligtvis kommer börja rida ett par gånger i veckan. Här kommer det lite bilder :)
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Marie

Shit va tråkig han har blivit, såg han i ösd när B hade honom, typ sjuor och åttor för alla gångarter

Svar: Jag tror det beror oerhört mycket på ryttaren. Jag har inte ridit på skitlänge och är inte alls speciellt duktig så att jag får ut det finaste ur hästarna. Dessutom kände jag bara igenom honom, första gången jag red honom. Sen är han ju lite till åren :). Men tråkig skulle jag absolut inte kalla honom. Vilken Marie är du?
Molly Bergström

2013-08-15 @ 21:13:59
Postat av: Sandra SG

så fina bilder :)

2013-08-16 @ 17:04:44
URL: http://sategu.blogg.se
Postat av: Ljungdahlskan

Fin häst. :) Kul att se att fler och fler använder andra nosgrimmor än endast vanliga remont. :) Hoppas att det kommer att gå bra för dig.

2013-08-18 @ 11:50:21
URL: http://ljungdahlskan.blogg.se
Postat av: johanna

Härliga bilder :)

2013-10-11 @ 02:29:25
URL: http://nannna.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0